torsdag 10. desember 2009

og jula varer helt til påske :)

update:

gran finnes ikke her oppe, og furuene du ser er plantet. juletrejakten var derfor ulovlig, men hvem bryr seg om det? blir ikke jul uten et juletre, vel! ..og så var det jul i stugu :)

jeg har nå funnet ut at det beste vil være å nyte snøen helt til hjemkomsten på onsdag. regn er ikke mye fristende på en tid som denne. alt jeg vil er å våkne opp til en hvit jul. regnet hjemme kan dere bare bortbestille så fort som mulig. på forhånd TAKK!

et herlig juleball og klasseavslutning er avviklet, og etter julevask på mandag, og avslutning på tirsdag er jeg klar for at jula setter inn i Høvik Terrasse 10. hele tre uker er jeg hjemme, og det vil si at jula nesten varer helt til påske i år. gleder meg til å komme hjem, jeg <3

jeg vil derfor benytte annledningen nå til å ønske dere alle en god jul, og et godt nyttår!

snakkes på nyåret, folkens. peace out


1 kommentar:

  1. God jul til deg også, Marte! Håper du får en koselig jul sammen med familien og vennene dine! Klem fra Astrid

    SvarSlett