fredag 15. januar 2010

en venn er en som vet alt om deg, men som likevel ikke vil gå sin vei <3





Da du tørket tårene som rant nedover kinnene mine, gav meg verdens beste bamseklem, og sa at du alltid ville være der for meg visste jeg det! Nemlig at DU aldri ville gått din vei :)

Selv om jeg ikke er flink nok til å fortelle hva jeg føler, håper jeg at du vet hvor mye jeg setter pris på deg. Du betyr veldig mye for meg. Gode dager gjør du bedre bare ved å være akkurat deg, og dårlige dager gjør du lettere når jeg veit at jeg har deg ved min side. På en av mine mindre gode dager kan jeg være en ”pain in the ass”, og det vil jeg beklage nå. Stygg i kjeften kan jeg også våre, men jeg håper du vet at jeg aldri mener noe vondt med det?

Definisjonen av latterkrampe har fått en ny dimensjon takket være deg. Noen mennesker trenger bare å gi hverandre et blikk, for deretter plutselig å bryte ut i latter. Det gjelder oss.

Det jeg skal fram til er at jeg er sinnsykt glad i deg, Guro (:

PS.
Det er ofte jeg tenker på hvordan dette året her oppe ville vært uten deg, men uten deg ville jeg ikke vært her faktisk. Jeg vil derfor takke deg for at jeg fikk bli med på denne turen.

ilu <3

1 kommentar:

  1. Du er såååå søt :) Jeg er kjempe glad for at du ville være med på denne turen sammen med meg! Du er en unik person som jeg setter utrolig pris på!

    Jeg hadde aldri i verden drømt om å finne en person som var så like som meg, men jeg fant deg en vakker sommerdag i Dyreparken!! Og det er jeg evig takknemlig for!!!

    Humoren, latteren, blikkene våres. Jeg trenger ikke si mer :) Og kommentarene de kan jeg leve med ;) <3 <3 ilu Martemin!!!

    SvarSlett