torsdag 26. august 2010

Jorda rundt


Livet etter Øytun fikk et brutalt møte med omverdenen. Sommeren ble tilbragt i parken, med mye jobbing. Det var rart å ikke ha så mange mennesker rundt seg. Litt stille i perioder. Nå er høsten her, og vi har begge begynt å jobbe. Marte i Kristiansand, og jeg er foreløpig i Alta. Studiene lar seg vente, og vi fortsetter med jobbinga frem til jul før vi tar fett på en 3 månders reise etter jul. Da går turen til ASIA - AUSTRALIA - AFRIKA!! Dette er noe vi gleder oss til. Vi er tre jenter som skal reise. Marte, Heidi, venninna til Marte, og meg. Det blir en superbra opplevelse!! Så nå er det bare å tjene penga ;)

Vi fortsetter med bloggen, så kan dere lese om planene og reisen :)

1 kommentar:

  1. Heisann jenter! Nå syns jeg det snart er på tide at dere forteller litt mer om reisen deres! Jeg gleder meg sånn til å høre hvor dere skal og hva dere skal gjøre og når dere drar!! :D Jeg missunner dere virkelig, og har fått en sprø idè om å gjør det samme til neste år! Hehe! Det er så kjedelig å studere!!

    Klem fra Idaa!! ^^

    SvarSlett